Voor adviseurs: Hulp bij overstappen

Finam helpt u bij de overgang naar een nieuw verdienmodel. Dit is gebaseerd op service-abonnementen en fee’s. Wij bieden u toolkits, workshops en doorlopende implementatieondersteuning. U bent in twee maanden startklaar en gaat direct meer verdienen. Alles is er op gericht uw kantoor zo snel en soepel mogelijk te laten overstappen op de nieuwe dienstverlening. Alle Finam tools zijn in de praktijk ontwikkeld door collega-adviseurs en bewezen succesvol.

Toolkits

Het Finam BusinessRekenmodel®

Is voor uw kantoor een referentiekader en een businessplan ineen. U krijgt inzicht in uw huidige efficiëntie en uw uiteindelijke potentie en rendement. Er zijn rekenmodules voor portefeuille-analyse, kostprijsberekening, tariefbepaling en FTE-planning. De gebruikte modellen en aannames zijn gevalideerd op basis van ervaringscijfers, Bedrijfvergelijkende Onderzoek (Nationale Nederlanden) en de Consumentenbond.

 

De Implementatietoolkit

De implementatietoolkit zorgt er voor dat u met zo min mogelijk moeite kunt overstappen.

De toolkit bevat onder meer een stappenplan dat u meeneemt in alle te nemen stappen richting uw nieuwe werkwijze, alle benodigde juridische documenten, een ruling met de Belastingdienst waarmee u BTW en assurantiebelasting in uw abonnementen gemakkelijk kunt inregelen en diverse handige checklists om de overgang ook voor uw medewerkers te veraangenamen.

 

Het Klantcommunicatiepakket

Zorgt ervoor dat u het optimale haalt uit de conversie van uw portefeuille én dat uw klanten de waarde van uw dienstverlening blijven inzien en waarderen.

Naast een beproefde klantpresentatie en correspondentie bestaat dit pakket uit adviesrapporten, werkzaamhedenschema’s, voorwaarden en overeenkomsten.

Implementatiebegeleiding

Met het Finam implementatieprogramma heeft u in twee maanden tijd een vliegende start! In vier intensieve workshops begeleiden ervaren professionals u aan de hand van de aangeboden tools de financiële nachtrust methode binnen uw bedrijf te implementeren. Zo worden uw kantoor en portefeuille geanalyseerd en krijgt u ondersteuning bij het (her)inrichten van uw organisatie en services.

Service updates

Door middel van periodieke updates van de klantcommunicatie, een helpdesk, nieuwsbrieven voor uw relaties en managementinformatie zorgt Finam ervoor dat u uw nieuwe werkwijze altijd up to date houdt en voor maximale efficiency.

 

Meer weten?
Wilt u een totaaloverzicht van alle modellen, templates, werkschema’s en andere kant en klare hulpmiddelen, neem dan contact met ons op of kom naar een informatiebijeenkomst.

 

INSCHRIJVEN